Äntligen... Eller??

        DATUM: 2012-01-17 TID: 18:57:32

Fjärde försöktet nu och upptäcker till min stora förtvivlan att hälften av bilderna från födelsedagen är förstörda och randiga !! Gaaahh!!!
Är såå glad att jag valde att filma också!


Lägger iaf in det jag har så slipper jag bli mördad av lillesyrran =)








På fredagen var som sagt Therese och mormor här, då de inte kunde komma under Lördagen.

Det blev tårta och presenter och självklart lite mys med "maggen". Vilma är väldigt medveten och fundersam över bebisen som ligger där inne. =)

Snart kommer kusinen ut ! Jippi!






















Hallå???









På lördagen så gick jag upp - vad jag tyckte var tidigt - men stod ändå halvfärdig när de första gästerna började trilla in. Har sådan fruktansvärd stress mage så att det ärt inte klokt!

Födelsedagsbarnet var på super humör och hade klätt sig i en vacker klänning som hon själv valt ut. Fikat gick åt som smör i solsken och Vilma bara fortsatte proppa i sig alltmer under dagen. Någon lunch ville hon inte veta av när alla godsaker stod framme överallt.

Ja ja, det är tur att hon bara fyller år en gång om året =)











Ovan är Vilmas tårta som jag gjorde i panik på morgonen.
Fick bli figurer av marsipan då jag inte hann åka och handla något annat =(

När jag skulle ge henne tårtan och pekade på kaninen med frågan "Vad är det där Vilma?" så svarade skitungen, "En vovve !!" med upphetsad röst.
"Neej Vilma, det är ju en kanin ser du väl", svarade jag lite tyst och skamset inför alla som tittade på. Måste verkligen ha misslyckats med kaninen om inte ens ett barn kan se vad det är... =)











Maräng tårta.... Mums...















Vilmas nya potta som hon invigde redan kvällen efter ! STOLT!!!









Vill avsluta med ett stort GRATTIS till Vilma och ett giganstiskt TACK till alla som kom och firade med oss.



Kommentarer
Postat av: Hanna K

Åh vad söt hon är, tycker hon vuxit så och tappat bebisutseendet så mycket!

Härlig födelsedag verkar hon haft, vad du är duktig på att göra tårtor, haha aldrig att jag skulle kunna svänga ihop såna där figurer i en hast!!

Snart är det vår tur att fira 2-årsdag, shit...

Grattis än en gång till söt-tjejen!

Postat av: Elliot och isas mamma

Grattis grattis grattis fina lilla (stora)Vilma:)

Så stor hon har blivit och så fantastiskt underbart söt hon är:)

Många kramar

2012-01-18 @ 23:44:06
Postat av: Lilian

Grattis till den sötaste Wilma, får nog hålla med henne, nog tyckte även jag det var en hund...hahaVilka fina tårtor....roligt att läsa bloggen.....kramar i efterhand till Wilma

2012-01-19 @ 14:37:08
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-01-20 @ 14:50:15
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: Melissa

Grattis i efterskott till Vilma, det var härliga foton (som vanligt) att se...! Önskar Cazpers mormor

2012-01-20 @ 21:53:57
URL: http://mestwest.blogg.se/
Postat av: nina

hur får man tag i din och victors bok? fungerar inte att trycka på länken du har på bloggen! skulle så gärna vilja ha den! Kram Nina

2012-01-30 @ 14:38:25
Postat av: professional resumes

You are really nice and cheerful family as I can see - I wish you to be so!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback