I regn och rusk, lite soliga bilder från midsommar.

        DATUM: 2012-07-15 TID: 18:33:52
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla bilder från midsommar har hamnat i en salig röra utan inbördes ordning. Jag kan inte flytta om dom, centrera alla eller skriva längst upp på inlägget av någon anledning men skit samma. Ni ser i alla fall vad trevligt vi har haft.
 
Är sååå jäkla trött på det här regn vädret så snart säger jag upp mig från.. från , ja inte fasen vet jag. Från allting!!!!
 
 
Idag är Peter och gör ett självporträtt av Victor på bröstet (tatuering). En jätte duktig kille från Argentina som heter Lucas är han som har gjort den - och så fort han kommer hem så ska jag ta en bild på den och lägga upp här.
 
 
Se you later !
 
 
Bye

Kommentarer
Postat av: Felicia

Håller med dig är skit trött på detta regnväder! men vi får hålla tummarna för att det vänder och man får soligt väder. Om du vill så har jag börjat blogga mig hittar du på adressen:
www.felleisabelle.babyblogg.se

/Felicia

2012-07-15 @ 22:02:07
Postat av: Ulla

Kan bara hålla med dig om detta skitvädret....När kommer sommaren?? eller kanske det inte blir ngn alls..Så fina bilder och solen lyste på er..
Ha det gott va rädda om varandra,,/ Kram

2012-07-16 @ 00:11:59
Postat av: En medmänniska/ Malin

Fint att se ni hade sol under midsommar :) Härliga bilder! Underbart söta Vilma :) Ser fram emot att få se tatueringen. Blev så rörd bara av att läsa det. Kramar till er ♥

2012-07-16 @ 10:52:22
Postat av: Matilda

Vilka härliga bilder och vad otroligt lik Vilma är dig!

2012-07-16 @ 17:39:23
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
Postat av: Hanna K

Otroligt härliga bilder!! =)

Postat av: Lena

Vilka fina bilder :)

2012-07-19 @ 10:52:11
Postat av: pappa

Jattemysiga bilder. Just nu fredag 20 juli, ligger Vilma bredvid mig och snusar så skönt i sömnen. Kram

2012-07-20 @ 23:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback