Lite bilder :)

        DATUM: 2013-04-04 TID: 09:42:55
 
 
Vilmas första premier tur som påskkärring gick galant och hon var sååå duktig :) Alla grannar blev så glada över den lilla gumman som kom gåendes och önskade alla en glad påsk. Det har inte bott några barn på vår gata på över 10 år , så det var väldigt uppskattat!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som sagt lite smått och gott:) vill passa på att påpeka att jag ALDRIG rider utan hjälp i vanliga fall. Endast vid detta tillfälle pga att vi fotade och att det var så mjuk kramsnö på marken. :)
Ha det gott alla mina vänner Och ta hand om varandra !
 

Kommentarer
Postat av: Hanna M

Åh vilka underbara bilder! =) Toksöt påskkärring!

Postat av: Ulla

Hej..
Jätte fina bilder som vanligt---Så fin den lilla påskkärringen är hihi...
Riktigt kul höra allt är bra hos er..Mysig har ni grillat mm är alltid kul läsa din blogg..
Ha en riktigt trevlig helg o njut hoppas solen lyser på er oxå...

2013-04-04 @ 18:03:21
Postat av: Morfar Christer

Vill bara säga att jag älskar er <3

2013-04-05 @ 09:50:47
Postat av: Hanna Karlsson

Vad härligt det ser ut att rida!

2013-04-07 @ 21:28:48
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Jag har precis kollat färdigt på säsong 4 av sjukhuset och ville bara lämna en liten kommentar. Ni är otroligt starka och fina som klarat av att kämpa för Victor och som hållt gnistan uppe. Av det lilla jag sett av er från sjukhuset så vill jag bara säga att ni är otroliga och några att se upp till. Blev så otroligt rörd och ledsen när jag fick se hur er lilla kämpes kamp till slut fick ett slut. Tänker på er och Victor. Kram

2013-04-08 @ 17:46:15
URL: http://julhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback