påsk tider

        DATUM: 2013-04-04 TID: 09:17:36
 
 
Jisses, sist jag skrev här så var det juletider och nu är vi redan framme vid påsk! 
 
Jag hoppas att det är bra med er alla, det är det iaf med oss. Visst har vi varvat lite småförkylningar mellan oss , men inget värre än så.
 
Påsken har varit underbar! Vi firade hemma på påskafton med att gå ner och grilla korv på sjön och sen på söndagen åkte jag och Vilma med mamma till Västerås för att få lite semester. 
Solen fullkomligt strålade och vi bara njöt av att ha möjligheten att kunna vistas ute timmar i sträck, utan att frysa röven av oss 
 
 
 
Jag ska lägga ut en hel del bilder som jag har samlat på mig - men eftersom att jag bara har min iPad så verkar det krångla lite. Det här var den enda bilden som ville fastna nu. 
 
Återkommer inom kort! :) 
 
sofie
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Fina du...

2013-04-04 @ 18:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback