Feber och elände

        DATUM: 2013-02-15 TID: 09:28:35

Ligger i sängen denna fredags morgon och bredvid mig vilar en stekhet liten kropp.

Vilma har 40 graders feber och sover oroligt.

Idag är det internationella barncancerdagen och vi ska ägna timmarna åt att tända ljus här hemma och titta på allt oklippt material från Sjukhuset.
Vilma ska få glass i stora lass och mamma Sofie ska bara njuta av att få några extra timmar med min skatt - även om skatten är lite sliten dagen till ära.

Hoppas ni får en fin fredag mina kära vänner! Tack för att ni finns:)

Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna M

Hoppas du också har en fin dag, även om den kanske går i saknandets tecken. Krya på Vilma!

Postat av: En medmänniska /Malin

Krya på dig lillevän!
Tänker på er ♥

2013-02-15 @ 18:57:40
Postat av: Lotta Nyström

Hoppas Vilma snart kryar på sigk, mina tankar är hos er.

2013-02-16 @ 16:17:24
Postat av: u

Hoppas Vilma är kry nu::
Stora tjejen har hon blivit ja jisse vad tiden rusar iväg..
Hoppas ni har en mysig helg...
Önskar er all lycka
Kram

2013-02-16 @ 19:30:00
Postat av: Annika

Hej, har inte kommenterat här på länge men vill berätta att dagens Expressen berättar om lilla Tilda som inte fick smärtlindring i hemmet när hon låg döende i cancer. Hon bodde i en liten by i Värmland. Det är helt fruktansvärt att läsa och så skamligt att det fortfarande är så stor skillnad mellan landstingen.
Hoppas ni mår bättre nu i familjen
Annika

2013-03-06 @ 09:22:17
Postat av: Chanine

Jag kom över din blogg av en slump. Och jag har nu suttit och läst en massa inlägg om Victor. Jag har själv en son på 1 år och 4 månader.
Jag gråter. Som en idiot. Gråter, gråter, gråter.

Jag tänker på er. och skickar all styrka.

2013-03-15 @ 20:12:26
URL: http://chanines.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hittade din blogg via sorginfo och ville bara skriva att vi finns, www.cancerkompisar.se

2013-03-27 @ 08:18:36
URL: http://www.cancerkompisar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback