Ont om tid och struliga datorer

        DATUM: 2013-02-07 TID: 09:13:07
Herregud vad tiden går. Julen är över, Vilma - den lilla tösen har blivit 3 år och strax ska lillesyrran ha barn.

Veckorna är fyllda med jobb, hästen och familjen. Jag håller också på att skissa på en ny bok som jag kommer att lägga upp lite bilder på snart.
Vi håller oss busy om man säger så:)

Jag har massvis med bilder som jag har försökt lägga upp här typ 30 gånger - men det går inget bra då min dator är på bristningsgränsen och hotar med att säga upp sig. :/
Jag hoppas iaf att det är bra med er alla där ute och att ni mår toppen. Snart är det ju vår och solen börjar sakta men säkert titta fram.

På återseende!

Kam Sofie


Kommentarer
Postat av: Hanna m

Kul med ett inlägg från dig! Ja tiden rusar fram...!

Postat av: Matilda

Vad fin du är! Kul att du fick iväg ett inlägg i alla fall :)

2013-02-08 @ 14:30:53
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
Postat av: Ulla

Fin bild på dig!
Förstår du har fullt upp ..men saknar dig här o dina fina bilder.. Ja tiden den bara rusar iväg..Ha en riktigt bra helg...
Kramen till hela famijen..

2013-02-09 @ 11:27:15
Postat av: Ewa

Har saknat dina fina ord och bilder. Förstår att du har fullt som alla vi andra.
Ha det bra.

2013-02-09 @ 15:55:39
Postat av: Lotta Nyström

Åh, vad skoj att läsa ett inlägg från dig igen. Du och familjen finns i mina tankar. Kram på er.

2013-02-10 @ 17:21:40
Postat av: En medmänniska /Malin

Vackra du! Tänker ofta på er.
Kram Malin

2013-02-10 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback